Ana içeriğe atla

romantik olasım var çünkü yaşlanıyorum rum rum...

dökülen yapraklara ,yağan yağmurlara ne haldir ne keramettir bilinmez fazlaca içli bakar olmuşum.şarkılara hele ki eskilere meyledişim bundan herhal.adamım beni hep gözleriyle süzsün arayışındayım .heyhat yorgunluktan gözünü bile zor açan koca ne kadar verimli olur buyrun siz karar verin gari:)

düzensiz düzenler içersindeyim.evime gelmek isteyen üç-beş insanı epey oyaladığıma hükmedip buyur ettim fakirhaneme.yarın şenlik var.ama ben pek uyuşukum.külçe gibi ağırım.ne iki çocuğa ne evin darmaduman olmuşluğuna yetişemiyorum.onca kiloya rağmen oturdum çikolata yedim bir de.kendimden nefret etmeme beş kaldı o beşi bekliyorum.


kafamda tarifler dolaşıyor.en basitine kaçmalı.bir de etraf süpürülecek,bir de banyo küveti ovulacak.hayır yani sanki gelenlere kese atıcam içerde.ben başak burcunun en uyuz formuyum.yeryüzüne bu derece tuhaf bir başak daha gelmedi biliyorum.evin tozu,kiri beni deli ediyor da süpürgeyi açasım niye gelmiyor onu anlamıyorum.ayy gitgide pislik bir yazıya dönüşüyor bu kelimeler.başlığın amacından sapmışım çoktan.

ne diyordum romantik olasım var.beni en saran şey yıllardır değişmedi .ruhumu teslim ettiğim tek eylem kulağımda kulaklık elimde walkman, ama kesinlikle son ses ,ne kadar bağrıyanık şarkı varsa kah ağlamaklı kah eşlik ede ede dinlemek.ne zaman ki çocuk doğuruyorum bu en büyük zevkim de dumura uğruyor.şu an içimde nası bi istek nası bi arzu fırtınası esiyor bilseniz.hani içip içip sarhoş olmak gibi bir şey dersiniz.tamam tamam sıyrık bir yazı oldu bu kabul.susuyorum.ama ben böle kös kös otura otura yaşlanıyoruuummmmmm:(

aa şimdi hatırladımhem kendime hem size bi kıyağım var .huzuru ayağınıza kadar getiriyorum işte buyrun:)

Yorumlar

  1. Romantiklikle basladi sonra temizlige dogru kaydi yazi :)

    Kacamiyoruz dimi bu islerden :)

    YanıtlaSil
  2. ay evet ya.ne saçma di mi.hayat gibi:)

    YanıtlaSil
  3. Yapma be Sitare bari sen deme :( Bende sabahtan beri temizlik icin kalkmak istiyorum ama tembellik o kadar agir basiyorki. Nefret ediyorum temizlkten.

    YanıtlaSil
  4. Ev tembelliği diye bir şey var kesin, 3 haftadır evde birşey yapasım yok, oysa çalışırken akşamları arı gibiydim, şikayetçi miyim hayır :)))

    YanıtlaSil
  5. Zor iş bu ev temizliği, hangi birine yetişecek insan şaşırıyor. O nedenle ben hiç yapmıyorum. Tavsiye ederim:))

    YanıtlaSil
  6. ah canım Sitarem yazıdaki sıyırma hali birden sahiden de huzura dönüştü.. ne iyi ettin .. berhudar ol.. Ben şu çocuk dönenceleri vs var ya çok aradım, dalga sesi olsun, yağmur ses, olsun lakin bulamadım cancağızım.. üstelik lazım değilken buldum ama almadım ne bilem hata ettim.

    YanıtlaSil
  7. tazegül;yalnız değilim ne güsel:)

    kaymaklım;şikayet etme tabe sana imrenen binlerce kadın var:)

    nazın anası;merak ettim valla kim yapıyo o zaman temizliği:))

    delişim;ben cd filan ayarladım yok rahatlatan yok uyutan hepsi hikaye.alcan ayağında sallıycan bu sıpaları:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

yaz şekerim ,ellerin dert görmesin:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bursa Helvası nam-ı diğer Süt Helvası

blog kardeşliği dedik sarım gülüm kuzu sarması olduk.oradan mim buradan soru yağmuru derken iş Porselen Demlik Çay SaatiEtkinliğiolayına katmışlar beni,bir çoğunuza olduğu gibi.halbüse ben kendi kendime bağıran böğüren bir anne blogçuyum.ne anlarım yeme içme tarifi vermekten.kasıldım netekim.karnıma ağrılar girdi.

malum ben Bursada yaşıyorum.bu şehrin tüm medyatik tatlarının ötesinde bir tat var ki ben en çok ona vurgunum.kestane şekeriymiş,şeftaliymiş gözümde ondan daha düşük seviyededir.bu tat bursa helvası olarak da anılan Süt Helvası.
malzemeler az,her evde bulunur cinsten.ilk bakışta kazandibi yahut yalancı tavuk göğsü yav bu desenize değil .hatta hiç ilgisi bile yok tadına bakınca.deneyin,bakın derim nacizane.
Malzemeler * 200 gram tereyağı(margarin kullanmayın ) * 2 su bardağı un * 6 su bardağı süt(1 paket 1 litrelik süt + 1 bardak süt daha) * 3 su bardağı şeker * 1 paket vanilya
* üzerine serpip süslemek için iri kıyılmış fındık


ben resimler üzerinden anlatma yoluna gideceğim.hem daha a…

2 kardeş arasındaki yaş farkı kaç olsa???

bu konu öyle böyle değil hepimizin derdi 
bu konu annelerin ortak derdi.

İKİ YILDAN AZ YAŞ FARKI OLANLAR 
Çocuk gelişimi  uzmanlarının genel kanısı 2 yaş ara sayesinde çocuklar, çoğunlukla, arkadaş gibi büyürler. Kavga ettiklerinde bile, yaş yakınlığının verdiği hissi kabuller sayesinde, dışarıda da birlikte hareket ederler; oyun arkadaşı olmanın güvenli bir kabulü vardır. 2 yaşından daha küçük çocuklar, minik kardeşlerini kıskanmaya meyilli değillerdir. bu yaşlardaki çocuklar aile içi dinamiklerden bi haberdirler desek doğru olur bu nedenle aile içindeki değişimi fark edemezler. Ayrıca birbirlerine yakın yaşlardaki çocukları eğlendirmek ve zapt etmek çok daha kolaydır. İki yıl içinde, iki tane çocuğa anne baba olmak, olumlu tarafından bakarsanız evliliğiniz için belki de iyi olabilir. Böylesi bir durum açıkçası yoğun bakım ve ilgi gerektirir. Tek çocuk söz konusu olduğunda, sıklıkla rastlanan ve gözlenen anne, bebeği ile meşgul olurken, babanın “nasıl olsa annesi değil mi halleder” mantığıyla bir kenara…

Biricik Gelinime Mektup

canım gelinim;
seni şimdiden özledim.ne kadar şanslısın ki böylesi çatlak,patlak ,yusyuvarlak bir kayınvalide sahibisin.umarım senle tanışıncaya kadar dairesel ölçülerimi keskinleştirmiş oldukça kemiksi bir yapıya kavuşmuş olurum.yok eğer hala üç iks larç bir hal görürsen bünyemde sakın yüzüme vurmayasın zira bu benim barışmaya çalışıp ta bir türlü uzlaşamadığım tek uyuz yanımdır.

umarım sarı saçlı ve kahverengi gözlüsündür.eğer değilsen en acilinden röfle yaptırmanı umuyorum.malumun üzere oğlum kendisi çiğ bir sarı oğlan olmasına rağmen saplantı derecesinde sarışın hastası.şükür ki yapay sarışınlığa da prim veriyor.es kaza sarışın olup da bir anda saçını kızıl mızıl yapayım demeyesin.kapının önüne konman an meselesidir.şahsen bu mealde kovulmanın eşiğine gelmiş bir ana olarak,bu sana naçizane bir dost uyarısıdır:)))

güzel gelinim;oğlumu sevip aşık olmak gibi bir gaflete düştüğünün farkındayım.ee napalım gönül bu tabi ota da mota da hesabı:)kaşına mı gözüne mi hayran kaldın bilemiyorum a…