Ana içeriğe atla

Kayıtlar

Mart, 2012 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

ANNE OLMADAN ÖNCE KAFA YORMANIZ GEREKEN 10 ŞEY!!!

Ah  ah anne olmak ya da olmamak! Günümüz dünyasında asıl ve en acı sorunsal bu galiba. Gerisi detay sanki.İçine girmeden bilinmeyen,bir girdap gibi dalınca çıkılmayan, zaten tadına vardıkça çıkılmak istenmeyen gariplikler komedyası ; annelik yaşantısı! Pek çok yerde duyduğunuz anneliğe ön hazırlık çalışmaları ve yığınla tavsiyeden farklı bir liste sunalım istedik.Üşenmedik ,erinmedik sizden önce biz kafa patlatıp 10 mühim mevzu bulduk.Buyurun okuyun;
Madde 1-Hazır mısın ? Öyle uzaktan elalemin yavrusunu sevip “kuzum seni yerim” nidaları yükseltmek kolay tabi. Kafan hazır mı ? Kendine güvenin geldi mi? Bir türlü karşılanmayan beklentilerin , kaygıların ,hüzünlerin  , artık  aman be,iş olacağına varır” noktasına taşıdı mı varlıklarını?
Madde 2;Sağlıklı mısın ? Çelik gibi bir vücut aramasak da yerden kaldırmakla  da uğraşmasınlar değil mi seni? “Ne var canım çocuk bakmakta “cümlesi kolayca dökülmesin dudaklarından. Bir de sen geç o annelerin yerine bakalım vücut direncin hangi seviyeye kada…

Bakın Ne Açılmış!

TAŞINIYORUM

nihayet ve nihayet koncamı işleye işleye bir dantel edasında ,şu kıl kaptığım her geçen gün kederden kedere düştüğüm evden TAŞINIYORUMMMMM:)

ev160 m2 desem ne dersiniz. gel gelelim yatak odası pek ufak.bir yatak bir gardırop sığsa ancak yani.o kadar büyük ev yaparsın da ne diye bir odasını kıç kadar yaparsın be adam diyesim geldi ama sustum:)

kuzey-güney cepheli,2 balkonlu,bir balkonu kocaman ve barbekülü,salon uludağ manzaralı,arka odalar önü açık ferahlığa bakar şekilde.üstelik evin hemen altında arka cephede çocuk parkı bile var.araba koymak için park yeri müsait,kombili,hilton banyolu.çift tuvalet ,parke,kartonpiyer,amerikan kapılar ve çelik kapı .çok mu saydım döktüm nedir.yok biraz daha anlatayım:)

salon 30 m2 vardır herhalde.gelin görün ki benim salona koyacak bir salon takımım ,konsolum ,adam gibi bir yemek masam yok henüz.eh o da taşındıktan sonra yine koncamı dantel dantel daha olmadı iğne oyası gibi işleyerek en içime sineninden hallolur diyeyim.

mutfak pek ferah.ortaya ko…

sadece durun

galiba hepimizin durmaya ihtiyacı var.biraz sükunete biraz sadeliğe biraz yalnız biraz köhne biraz terk edilmiş gibi ve biraz da hiç doğmamış gibi olmaya ihtiyacımız.


zaman nasıl hızlı,zaman azgın nehirlerden bile korkunç hatta.neden aramaya,nasıl demeye,nerede durmaya cevapsız kalınan sorular.


bir dağ olmaya yanardağken lavlarını içinde tutmaya,çığ olmuşken kendi bendinden taşmamaya,bin katlı gökdelenken temeli tümden kazılıp da bir türlü yıkılmamaya uğraşırken aslında nasıl çaresiz nasıl güçsüz kalakalıyoruz değil mi?


eklediğim parça sessiz çığlığımıza gelsin.her kim nerede nasıl yapayalnız hissediyorsa kendini bununla bir parça da olsa dinginleşsin.bana iyi geldi en azından olur ya belki size de iyi gelir!


musmutlu hafta sonları hepimize...

bu benimki evlilik değil

yorgun,uykusuz ve bilhassa huysuz biriyim son günlerde.defalarca hoş bir kaç yazı yazma hevesiyle otursam da şu klavye tepesine her defasında en mendebur halim çörekleniyor yüreğime.


işe başlama,kızı kreşe alıştırma sarmalında epey çuvallamış bulunmaktayım.sorunun tam tanımı bu sanırım.yaklaşık 2 yıldır işten uzak durunca insan ne eskisi gibi adapte olabiliyor ne verimli bir iş hatunu olabiliyormuş.gece uykuları düzensizliğin daniskası olan kızım sayesinde yarı zombi hallerde iş yapmaya çalışmak acınılası bir durum.5 dk. önce yazıp dosyasına koyduğum evrakı yarım gün boyunca arayıp bulamamak daha neyle açıklanabilir ki.


ben işe,kız kreşe,oğlan da okul saati gelene dek evde tek başına filmini çevirmeye başladı derken ve aslında bir şekilde kızımın kreş algısı beklediğimizin çok üstünde keyifli çıktı sanırken hooop hastalık=kreşli günler paradoksuna biz de yakalandık.ama ne yakalanma!son 6 haftamız öğürtü,böğürtü,ateş,ishal,öksürük Allah ne verdiyse şeklinde giden bir sarmaldayız.basit bi…

EĞER

eğer siz de benim gibi ev dekore etme aşkıyla yanıp tutuşan lakin bunu hep hayallerinde yaşatan üstüne nette gezinirken rastladığı harika fikirlere hayran hayran bakan bir tipseniz buraya takılmalısınız.

eğer açık renk tonlarda ev döşeme fikrine çakılı kalıp ve bununla ilgili yığınca resim görmek isterseniz şuraya takılmalısınız.

eğer kafam kazan olsa da bir yığın öneri daha görmeliyim,belki ilham gelir bana da diyorsanız buna da bakmalısınız.
eğer çoluk çocuk kir pis leke derdi içinde boğulan yurdum kadınlarından olup leke tutmaz su geçirmez kanepe koltuk yüzü kaplatmak ve benim gibi "işte budur" demek isterseniz şuna da tıklamalısınız.

eğer bir ev için en ideal ev eşyası nedir derseniz burada bulabilirsiniz.

ve eğer benim ağzım beş karış açık kalarak izlediğim 3D ev simülasyonu videosuna ulaşasınız gelirse de şurayı tıklayarak muradınıza erebilirsiniz:)