Ana içeriğe atla
bu aralar uykuları hafifleşti miniğin.diş desem ne çıkmaz şeyse öyle.3 aydır yolunu gözlüyoruz.yok çıkmıyor daha.
ne varsa ağzında.her şeyi yemek istiyor.beni bile:)
odadan çıkmam balımı deliye çeviriyor.hep yanında duracakmışım.bir ağlama tutturuyor,yakında komşular dayanır kapıya.hayır yani bir şey yapıyorum sanıyorlardır kesin.yapışık ikiz gibiyiz.hadi hayırlısı.
aralarına 9 yaş koyunca iki çocuğun unutulan bir dünya hadise olduğunu farkettim.blogları,uzmanları ve etrafımı inceleyip kendimce bir yol tutturmaya çalışıyorum.olduğu kadar artık.
babası oturma odasında yatıyor 2 haftadır.minnoşum uyutmuyor bir türlü.saat başı bazen 2 saatte bir vıyak vıyak.bazen de 7 saat uyanmadan geçiriyor geceyi hayretler ediyorum.

artık 6,5 aylık oldu ,gece zırt pırt meme vermiyorum.zaten bir iki pış pışla işi götürüyoruz.
iş yerimin bahçesi
biraz sıkılmaya başladım galiba.işi mi özledim ne.haldır haldır çalışırken şimdi böyle günler hep aynı.bebek bak-yemek yap-ortalığı topla-oğlanın ödevi-kızın kirli bezi derken  kendimi unutup gidiyorum.ama bu günleri özleyeceğimi de biliyorum.sonradan ah ahhh ne hoş günlerdi,kızımın bebekliğine doyamadım diyeceğimi de.tecrübeyle sabit malum.
kitap okumayı pek severdim.dim dim dim.vaktim yok.bir tek netin başında geçirebildiğim 1-1,5 saat bana ait.burda dünya kadar site geziyorum.kitap yerine geçer napıyım.kelimelerimi kaybetmek istemiyorum.insan kitap okuyamayınca en çok kendi lügatını kemirmeye başlıyor aslında.cepten yemek bir nevi.okumam lazım .az mı uyusam napsam.
bu yazının sonu nereye varacak acaba .kendimle mi konuşuyorum yazı mı döşüyorum.bitirsem mi.içimi yoklıyım.var daha söylenecek sözler ama benim keyfim yok.havalardan mı ne.
sevmiyorum puslu,yağmurlu günleri.ev karanlık olunca bana daral gelir.ne dışarı çıkasım ne birilerini çağırasım var.yalnızlığın tavan yaptığı en uç günlerim bunlar.neyse ya iyi geldi burası bana.ohhh içimi döktüm sayılır.ben yine uğrarım canım blogum kendine iyi bak sakın çökeyim filan deme:)

Yorumlar

  1. Sizi çok iyi anlıyorum. Kızım 6 ay neredeyse hiç uyumamıştı, gerçi şimdide pek uyuduğu söylenemezya:))

    YanıtlaSil
  2. Cok iyi anlayanlardan biri de benim. Cihan 4 aylik, kolik bir bebek, ilk 2 ayi kabus gibiydi, berbat bir haldeydim. Birde ilkcocuk acemilik, yanlizlikta cabasi, ben niye bu kadar erken yaptim bile dedim. Aglama krizlerim oluyordu. Simdi daha iyiyiz, guluyoruz, kahkaha atiyoruz, anneyi taniyoruz. Gececek bu gunler.

    YanıtlaSil
  3. Sitarem, canım seviyorum seni:) ayrıca "insan kitap okuyamayınca en çok kendi lügatını kemirmeye başlıyor aslında.cepten yemek bir nevi." bittim bu cümlene.. bir de kusuyorsun d a içindekileri bak biz onları okuyoruz:) bu zamanda çocuk bakmak da herhalde büyük bir marifet olsagerek.. şartlar çok zor.. yalnızlık.. binalara tıkılmışlık.. çocukları deli gibi sıkmamız.. bahçei sokak yok.. bi sürü şey

    YanıtlaSil
  4. Ben de çok iyi anladım desem içiniz ferahlar mı biraz, benim kadayıfla kaymağın arası 4.5 yaş ama yine de bilirim o günleri, yalnız zaman biraz geçip paylaşımları artınca tadından yenmiyorlar bunu da söylemeden geçemeyeceğim:))İşi özlemek mi, şişşşşt bunu duymamış olayım, özlenecek iş ancak hobisinden para kazanan insanlar için geçerlidir:)))Tadını çıkartın, keyfine varın, "an" gellip geçiyor işte, ekliyorum sizi listeme güzel paylaşımlar dileyerek.

    YanıtlaSil
  5. verdiğiniz güzel moral dolu sözleriniz için çok teşekkür ederim hepinize.hani insan acayip çok sıkılır da bağırmak ister ya ona ,buna benim halim de o bu aralar.bol bol okudukça sizleri ,ayna gibi halimi yansıtıyor aslında bloglarınız.
    ballı lokmam;inşallah tez zamanda düzelir güzel kızının uykuları
    taze anne;cihancık düzelsin çarçabuk ,sana anneliğin keyfini yaşatsınn .bunca emek yazık di mi ama
    delişim;ben de seni çok seviyorum şekerim.ya sanki bi yerlerde tanıştık bi şeyler paylaştık gibi hisler geliyor.manyak mıyım neyim:)yazdığın her cümle çok tanıdık geliyor bana ve bir de şu evlatları yetiştirme tarzımız:)tabii buna tarz denirse:)
    kaymaklı kadayıf;o paylaşımların çabucak başlamasını diliyorum.işi özlemek değil ,o hani gırgır şamata yapılan,öğlenleri yemeğe alışverişe çıkılan kısımları beni söylemek istediğim.şimdi böyle kös kös oturunca ev üstüme geliyor gibi :)

    YanıtlaSil
  6. Yorumunun samimi olduğunu düşünerek uğradım sayfana.Yanılmadığımı gördüm:)Hele minik Ezgi'yi gördüm daha da sevindim:))Ezgi'ler tatlı olur derler:)))Çokkk tatlı bir kuzucuk,öperim onu sevgiyle...
    Diğer yazılarını okuyamadım
    bir ara uğrayıp okumak stiyorum.
    Güzel paylaşımlarda sohbet edebilmek dileğiyle...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. aşkolsun bir tarzımız yok mu yani? yabani tarz bzimkisi adını da söyliim:)

    YanıtlaSil
  8. yaban hayatını koruma ,kollama,ayakta tutma vakfı:)
    Murahhas üyeler;
    Başkan:Deli Anne
    Başkan Yamağı;Sitare:))))))))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

yaz şekerim ,ellerin dert görmesin:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biricik Gelinime Mektup

canım gelinim; seni şimdiden özledim.ne kadar şanslısın ki böylesi çatlak,patlak ,yusyuvarlak bir kayınvalide sahibisin.umarım senle tanışıncaya kadar dairesel ölçülerimi keskinleştirmiş oldukça kemiksi bir yapıya kavuşmuş olurum.yok eğer hala üç iks larç bir hal görürsen bünyemde sakın yüzüme vurmayasın zira bu benim barışmaya çalışıp ta bir türlü uzlaşamadığım tek uyuz yanımdır. umarım sarı saçlı ve kahverengi gözlüsündür.eğer değilsen en acilinden röfle yaptırmanı umuyorum.malumun üzere oğlum kendisi çiğ bir sarı oğlan olmasına rağmen saplantı derecesinde sarışın hastası.şükür ki yapay sarışınlığa da prim veriyor.es kaza sarışın olup da bir anda saçını kızıl mızıl yapayım demeyesin.kapının önüne konman an meselesidir.şahsen bu mealde kovulmanın eşiğine gelmiş bir ana olarak,bu sana naçizane bir dost uyarısıdır:))) güzel gelinim;oğlumu sevip aşık olmak gibi bir gaflete düştüğünün farkındayım.ee napalım gönül bu tabi ota da mota da hesabı:)kaşına mı gözüne mi hayran kaldın bilem

KREŞ

Evet ben işe kızımsa kreşe başladı. içimin burukluğu birazdan okuyacaklarınız olmasa kat be kat olurdu eminim.ve ben buruk muruk değilim esasen.iyi bile sayılırım. yıllar önce oğluş 3,5 iken (şimdi 10 yaşında) evimize hem yakın hem o yaşa göre uygun tek kreş vardı.o da şimdi kızımı verdiğim kreş.bina,yer aynı ama sahipleri tamamen değişmiş.bu durum beni rahatsız etse de yine tıpkı oğlumda yaşadığım lokasyon ve yaş sınır aralığı burayı bir daha seçmeme sebep oldu.ve iyi de oldu. gencecik ,çok candan bir öğretmenimiz var.grubundaki çocuklar hep benzer aylarda.20 aylık 18 aylık gibi.toplam 8 çocuk var sanırım. babamız öğretmen olduğu için 15 tatili fırsat bilerek ben işe dönüş yaptım kızımı da yarım günlük süreler halinde kreşe alıştırmaya başladık.bugün 3. gün ve gidişat umduğumdan da güzel . öğretmenimiz  çok hoş bir yöntem seçmiş.bir defterimiz var .her gün çocuğun gelişimi ve o gün yaptıklarıyla ilgli notlar tutuyor.ve yine her gün çocuğun çantasıyla eve gönderiyor.böylece a

Evlilikte Huzur:)

"Arkadaşları, yeni evli gence, bir çay sohbetinde: “Sen evleneli neredeyse bir sene oldu,  ama maşallah sizin evden çıt çıkmıyor, siz hiç tartışmaz mısınız?” diye sorarlar. “Hayır” diye cevaplar yeni evli genç ve ilave eder: “Akşam işten geldiğimde, kapı açılınca  hanıma şöyle bir bakarım. Eğer hanım, eteğinin ucunu belinde topladıysa bilirim ki hanımın  günü iyi geç ......memiş ve havası yerinde değil. Hiç ekmek, yemek sormadan usulca  mutfağa süzülür, aceleyle birkaç lokma atıştırır ve ortalıktan toz olurum. Olur ya bazen de  benim asabım bozuk olur. O zaman fesin püskülünü her zamankinin aksine soldan sarkıtırım.  O da bunu görür, asabi olduğumu anlar ve hiç sesini çıkarmaz, hemen yemeğimi, çayımı  hazır eder. Etrafımda pervane gibi döner. Bu nedenle biz hiç kavga etmeyiz.” Dinleyenlerden biri: “Peki birader, kapı açıldı, yenge eteğin ucunu belinde toplamış, sen de  fesin püskülünü soldan sarkıtmışsın. İki taraf da asabi, o zaman ne olacak?” diye sorm