Ana içeriğe atla

@sitareden :)

bir ilke imza atayım istedim.

en sevdiğim twitlerimi buraya da yazacağım artık.bu post sürekli güncel kalacak.canınız sıkıldıkça tıklar okursunuz.isteyen dilediği gibi paylaşabilir.adımı sanımı vermeniz şart değildir.bu kıyağımı da unutmayın haaaa:)))

twitter hesabıma ulaşmak ve beni eklemek isterseniz buraya tıklayınız bi zahmet.mersiii:)

@sitareden
ÖZLÜ SÖZLÜ  TWİTLER


TAM GEYİK;
Karar verdim 2012 ,senden hiçbir şey beklemiyorum.mertsen kendin yaparsın artık bi güzellik :-D

"benden selam söyleyin bütün aşklarıma" derdi sezen.noldu söylediniz mi,üstünüzde kalır, ahirette çıkar karşınıza . benden hatırlatması:)

it bile iç dünyasında huzur arıyor,onun kadar olamadık:)tık tık

Çinde bir tane Ankarada iki tane olan nedir ?tık tık 

sıçan deliğe giremeyince kuyruğuna bir de kabak bağlarmış!bu söz alkışlarla bana gelsin:))

armut dibine mi düşer yoksa alimden zalim zalimden alim mi doğar???ah be atalarım daha o zamanlarda bile siz zıt kutuplardaymışsınız.


umduğunla bulduğun arasında kalan şey mutluluktur:)


Eşşek kadar oldum hâlâ ruhumun büyümesini bekliyorum.


Duygularima gem vuramiyorum çünkü onlar at değil ;-)


çocukken kuru yere oturma çocuğum derlerdi o zaman şimdiki kadar el cevap değildim olsaydım "yaş yere oturayım o zaman anne" derdim belkim:)
.
Van için 3 milyon dolar vaadeden iş adamı: "Sarhoştum hatırlamıyorum"demişşş tık tık


Teyze sordu Ne okuyorsun sen ,Sosyoloji dedim ,pis pis baktı ve şunu dedi Yazık yazık Sosyalist mi olcan evladım:-D

Bu gece rüyamda Abdullah Gül'ü gördüm.1 hafta önce de Mesut Yılmaz'ı görmüştüm.Allahım önce başbakan sonra cumhurbaşkanı mı olacağım yoksa:)


sabahları sucuk yiyerek işe gidip,laf çakmak için odasına çağıran amirine "hoh" deme hayali kuracak kadar hayalperest biriyim :)))


eskiden ne drlar vardı elindeki tek dal akciğer filmine bakıp öbür el cepte"senin hastalığın milyonda bir görülen cinsten yavrum"derlerdi

Söz uçar yazı kalır lafı hikâye.blog çöker yazı da kalmaz :-)

sıkıntıdan sivilce bastı suratımı.öyle ki "noktaları birleştir bak bakalım ne çıkacak"oyunu bu suratta pekala oynanabilir zannındayım:)


yaşadığın şehri tanımamaktan mı yakınıyorsun?kolayı var.açıköğretimde bir bölüme yazıl.ev adresine en yakın okul 30k.mesafede çıksın.nasıl:

GIRTLAK MEVZUSU;light mayonez kullanmanın tek iyi tarafı 1 yerine 2 kaşık götürünce vicdanımın sızlamaması.başka da bi numarası yok kardeşim:)

 beni takibe almış.bu kadın ömrü billah çikolata yer kesin diyete girmez biz en iyisi mi habire onu dürtelim dediler herhalde

diasaya gidiniz kahve dünyasının 100 gr.lık çikolata çeşitlerinden alınız,kasada sadece 1 TL ödeyiniz,ağzınızda yayılan lezzete şaşakalınız

dereotu yemeliyim dereotu yemelisin dereotu yemeliyiz! niye mi sütün 2,5 katı kalsiyum varmış da ondan !yaaaaa:)

adam twit atmış BÖBREK diye ben okuyorum BÖREK diye,aggggghhhhhh

59 kilo bir hatun ve diyette!bendeki rahatlık kimsede yok,80 kiloyum geviş getire getire yiyorum bana bir dayak lazım o da bu gece lazim:-)


arkadaşa eğer diyet yapacaksan en geç 6 da yiyip başka bir şey yemeden yatıcan dedim 6 çok erken yaw 7 de yatsam olur mu dedi:)

MEDYATİK;

bütün sene twitter senin facebook benim dolanıp duranların karnesinde sadece "iletişim ve sosyal etkileşim"hanesinde iyi not olur:)))

 yeni logon çok amatörce olmuş.bu ruhumu bize vermek istedin yoksa iyi bir grafikere ödeme yapmak mı işine gelmedi hımmmm

Hiç tv izlemeden nette gazete okumadan gündemi saniye saniye takip edebileceğiniz tek yer tibıtır şeysidir :-DReyhan Karaca'nın bile 3.gözünü açan Yarab bana da bi kıyak geçmek için havası sönmüş popçu mu olmamı istiyorsun ,ne istiyorsun :-)

New kids on the block diyorum ,daha da bir şey demiyorum :-D

ayarsız twit atanın takipçisi az olur:)


"duydum ki unutmuşsun gözlerimi"diyen şarkı aklıma düştü de demek daha o zamanlar bile envai çeşit lens takan hatunlar varmış:)

keşke hayat böreği saç yufkasından mı yoksa baklavalık yufkadan mı yapayım diyen kadının geçirmekte olduğu buhran nöbeti kadar zorlu olsaydı

bir erkek alırken bir de at alırken dişlerine bakılır:)))

 20 değil 25imde evlenir,iki yaş arayla 3 çocuk yapar ,şimdilerde en küçüğü bile ilkokul çağında olur ben de keyfime bakardım
hiç bir başarı saç düzleştiricisiyle saçına şekil yapan kadının "harika görünüyorsun"iltifatına mazhar olması kadar onur verici değildir:)

 tüm sıyırmak üzere olan analar tikkat"alıp başımı gidecem bir gün" dediğiniz gün geldi hepinizi başınızla beraber danışmada bekliyorum:=))))

kreş kaydımızı yaptırdık,mutlu......değiliz:(

vallahi bir gün siyasete soyunursam-3XL bi hatunun soyunması da ayrı olay ya neyse:))-sırf kadın ve anne haklarıyla uğraşıcam.

anne-bebek bağını lönk diye bağrından kesen işverenleri yok etmek için"herkes birleşsin ANArşist olucaz"diye bağırasım geliyor


ulan devlet baba bi güzellik yapsan da anne kısmısı veledi 3 yaşına gelene dek çalışmasa,maaşının da bari yarısını alsa hııı ne dersin?hadi!


Çocuğunuz yemek yemiyorsa yapmanız gereken iki tane çakmaktır evet aynen böyledir :-)***bu söz oğlumun ağzından çıktı:)


organik domates organik süt organik donla büyümüş bi kız,uht süt ,pazar pırasası,çin malı ayakkabıyla büyümüş bi oğlana aşık olursa nolur:=)


Nerede okusam tüm anneler yok brokoli çorbası pisirdim yok avokado ezmesi yedirdim diyor ya biriniz de tarhana çorbası içirdim bu gece deyin


Anneler ikiye ayrılır Acıbademde doğuranlar ve diğerleri:-(


 ilk 6 ay diyen devlet baba,o kadar doğum izni mi veriyorsun da afiş afiş dikte ediyorsun bunu kafamıza


 hakkımız söke söke emeriz diyecek yaşta olsaydılar gündemin ilk maddesi olarak mecliste tartışılırlardı


 kadar koruyucu bir başka kış çayı daha söyleyebilir misiniz ? Boşuna yorulmayın söyleyemezsiniz


 taze,günlük,uhtsiz,hijyenik ve el değmeden hazırlanır bebişlere sevgiyle sunulur.

Ilk çocuğu 3,5 yaşında konuşan bir anne olarak 19 aylık kızımın cümle bile kuramayasina benden başka herkes şaşkınlıkla bakıyor ne genişim:)

bir anne için dadından yinmez en bi lokum şey sabah kreşe bıraktığı kızının ardına dahi bakmadan koşa koşa sınıfına gitmesidir:)

120 soruyu 60 dk. içinde çözerek komşu beyefendiye bıraktığı 20 aylık kızını almak için koşan veeee finallerini başarıyla veren bir anneyim.

 
sofrada alman pastası,rus salatası,meksika fasulyesi,ispanyol omleti,çin böreği.önce ekmekler bozuldu dedik şimdi de altın günleri:)


BİRAZ DA LAF DOKUNDURMACA:

bekarlık sultanlık diyen ve azimle 30lu yaşlarında bile bekar kalabilenler 50li yaşalara geldiğinizde görecem ben sizi:))))

annelik yan gelip yatma yeri değildir.buna rağmen yatan varsa o da bizden değildir.

tibıtır seni ne zaman açsam aynı kişiler aynı tibıtlarla tibıtlaşıyorlar,bunların evi barkı bakmakla yükümlü oldukları çocukları yok mu:)


Atılan twitlerde küfür varsa onları favorilere eklemek retwit etmek ancak biz Türklere has bir şey olsa gerek :-(


Bizim yaşadıklarımızı mı medya haber yapıyor yoksa medyadan görüp duyduklarımızı mı yaşıyoruz ???


Öyle anneler gördüm ki muz mu ezsem mango mu yedirsem derdine düşmüş.Ve öyle anneler gördüm ki sofradaki zeytini sayıyla bölmüş :-(


Yılbaşı muhabbetine deli gibi AVM gezen kadın kafanı kaldır sokağa bir bak ulkende çöp toplayarak ekmek parası kazanma derdinde olanlar var


Bu ülkenin kadınları hep mi Boynerden Limangodan Zaradan giyiniyor o zaman LC Waikiki,Defacto ve cümle salı pazarları niye tıklım tıkış ??!!


Paranın huzur getirdiği değil huzur götürdüğü bir zamandayiz o yüzden eşek gibi çalışıp para yığma triplerini bırakın derim

Göz görmeyince gönül katlanır diyorlar ya oradaki katlanma iki büklüm olma acıyla kat kat perişanlık çekme manasında değil mi


herkesle arası iyi olanın kendisiyle arası epey bozuktur!!!

Neden özündekini saklar insan.neden olduğundan farklı görünme derdine düşer.hele ki anneyse ne saçma ne yalan bir sarmaldır bu.


dünyada her şey paylaşılır da ne hikmetse yalnızlık paylaşılmaz:(

Kolumuzu ısırınca saat yaptığımız o masum günlerimiz ,nerelere gittiniz :-(

aslında kalp duyar göz konuşur,ağızdaki kelamın bir hükmü yoktur:(





ayva güzel bir meyvedir,herkes tarafından kolayca yenebilir:)))))


tuhafiyelere neden ısrarla bu ismin verildiğini anladım.ruj da satıyorlar ağda bandı da.evet evet bence de tuhaf:))

Yorumlar

  1. öcelikle bana yakıştırdığın sıfatı sırıtarak ve şişerek alıp ,gülümseyerek yok yok sırıtarak yazıyroum bu yorumu:)
    valla kaçırdıklarımda çokmuş hani.çok güzel sözler var burda iyi yapmışsın heba olmasın vatana millete ve de gelecek nesilllere hayırlı olsun:)

    YanıtlaSil
  2. anlamadım ki?
    yine de hayırlı olsun yeni şeysin:)

    YanıtlaSil
  3. ay bide ben şu tiwit şeysine rahat rahat girip yazabilsem,ha bi gayret sana üye oldumda du bakem:)

    YanıtlaSil
  4. Açıkçası blogundan çok tweetlerinden takip ediyordum seni.. :)

    YanıtlaSil
  5. ne twit ne face. ikisine de o kadar uzağım ki.
    lakin sözlerin atasözleri kitabına girecek cinsten sitare :)

    YanıtlaSil
  6. ben de twitter nedir ne yapar hiç bilmiyorum ama bu sözleri çok sevdim, bazılarına çok güldüm, hele 7 de yatsam olmaz mı diyen arkadaş kesin hemşerim benim :))))

    YanıtlaSil
  7. Merhaba arkadaşım eğlencelisin vesselam. Bazı yazılarını okudum çok güldüm. Azıcık ben de deli annelerdenim fakat çaktırmıyorum. Sevgiler...Mihriban...

    YanıtlaSil
  8. Bayılıyorum senin tiwitlerine kaçırdıklarım da çokmuş gülerek okudum hepsini sağolasın :)))

    YanıtlaSil
  9. harikasin.Yap tabii ki.Twit atmak senin isin ya hu :)

    YanıtlaSil
  10. ya ben blog okumaya zor yetişiyorum, bi de tweete girmeyim diyorum. buraya taşıman çok iyi olmuş bu sebeple, yine güldüm ziyadesiyle :)

    YanıtlaSil
  11. Gerçekten beni içtenligin etkiledi. Yazilarin ve tweetlerin okunmaya deger. Takip etmeye devam..

    YanıtlaSil
  12. ben hala ısınamadım tivitıra seni de ekledim bakalım 3 arkadaşım oldu biride kız kardeşimmiş :)))))

    YanıtlaSil
  13. yaa ben hala anlamiyorum twittere ogrenmem laziimm..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

yaz şekerim ,ellerin dert görmesin:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bursa Helvası nam-ı diğer Süt Helvası

blog kardeşliği dedik sarım gülüm kuzu sarması olduk.oradan mim buradan soru yağmuru derken iş Porselen Demlik Çay SaatiEtkinliğiolayına katmışlar beni,bir çoğunuza olduğu gibi.halbüse ben kendi kendime bağıran böğüren bir anne blogçuyum.ne anlarım yeme içme tarifi vermekten.kasıldım netekim.karnıma ağrılar girdi.

malum ben Bursada yaşıyorum.bu şehrin tüm medyatik tatlarının ötesinde bir tat var ki ben en çok ona vurgunum.kestane şekeriymiş,şeftaliymiş gözümde ondan daha düşük seviyededir.bu tat bursa helvası olarak da anılan Süt Helvası.
malzemeler az,her evde bulunur cinsten.ilk bakışta kazandibi yahut yalancı tavuk göğsü yav bu desenize değil .hatta hiç ilgisi bile yok tadına bakınca.deneyin,bakın derim nacizane.
Malzemeler * 200 gram tereyağı(margarin kullanmayın ) * 2 su bardağı un * 6 su bardağı süt(1 paket 1 litrelik süt + 1 bardak süt daha) * 3 su bardağı şeker * 1 paket vanilya
* üzerine serpip süslemek için iri kıyılmış fındık


ben resimler üzerinden anlatma yoluna gideceğim.hem daha a…

2 kardeş arasındaki yaş farkı kaç olsa???

bu konu öyle böyle değil hepimizin derdi 
bu konu annelerin ortak derdi.

İKİ YILDAN AZ YAŞ FARKI OLANLAR 
Çocuk gelişimi  uzmanlarının genel kanısı 2 yaş ara sayesinde çocuklar, çoğunlukla, arkadaş gibi büyürler. Kavga ettiklerinde bile, yaş yakınlığının verdiği hissi kabuller sayesinde, dışarıda da birlikte hareket ederler; oyun arkadaşı olmanın güvenli bir kabulü vardır. 2 yaşından daha küçük çocuklar, minik kardeşlerini kıskanmaya meyilli değillerdir. bu yaşlardaki çocuklar aile içi dinamiklerden bi haberdirler desek doğru olur bu nedenle aile içindeki değişimi fark edemezler. Ayrıca birbirlerine yakın yaşlardaki çocukları eğlendirmek ve zapt etmek çok daha kolaydır. İki yıl içinde, iki tane çocuğa anne baba olmak, olumlu tarafından bakarsanız evliliğiniz için belki de iyi olabilir. Böylesi bir durum açıkçası yoğun bakım ve ilgi gerektirir. Tek çocuk söz konusu olduğunda, sıklıkla rastlanan ve gözlenen anne, bebeği ile meşgul olurken, babanın “nasıl olsa annesi değil mi halleder” mantığıyla bir kenara…

Biricik Gelinime Mektup

canım gelinim;
seni şimdiden özledim.ne kadar şanslısın ki böylesi çatlak,patlak ,yusyuvarlak bir kayınvalide sahibisin.umarım senle tanışıncaya kadar dairesel ölçülerimi keskinleştirmiş oldukça kemiksi bir yapıya kavuşmuş olurum.yok eğer hala üç iks larç bir hal görürsen bünyemde sakın yüzüme vurmayasın zira bu benim barışmaya çalışıp ta bir türlü uzlaşamadığım tek uyuz yanımdır.

umarım sarı saçlı ve kahverengi gözlüsündür.eğer değilsen en acilinden röfle yaptırmanı umuyorum.malumun üzere oğlum kendisi çiğ bir sarı oğlan olmasına rağmen saplantı derecesinde sarışın hastası.şükür ki yapay sarışınlığa da prim veriyor.es kaza sarışın olup da bir anda saçını kızıl mızıl yapayım demeyesin.kapının önüne konman an meselesidir.şahsen bu mealde kovulmanın eşiğine gelmiş bir ana olarak,bu sana naçizane bir dost uyarısıdır:)))

güzel gelinim;oğlumu sevip aşık olmak gibi bir gaflete düştüğünün farkındayım.ee napalım gönül bu tabi ota da mota da hesabı:)kaşına mı gözüne mi hayran kaldın bilemiyorum a…