Ana içeriğe atla

pozuna kurban olurum senin

dün şekerparem bir pozlar verdi bir pozlar .büyüyor mu ne kuzum.post yapayım da genç kız olunca görsün cimcimeliğini dedim.önce ayaklar:)

devamı da burada:)


 selammm :))

burası balkon gibi yaa:)


ayy çok eğlenceli burasıı:))


sence de öyle değil mi anne:))


gözüm dalıyor anne ,yine mi misafir gelecek öff yaa:)



ışık nerden geliyor,o güneş mi anne:)


eveet güneşmiş:))

Yorumlar

  1. maşallah sıpama, nasıl güzel:)) eşimi çağırıp il fotoyu gösterdim, eğlendik bacaklarıyla

    YanıtlaSil
  2. 41 kere maşallah....gamzeli yanaklar tam ısırmalık....Allah nazardan saklasın....

    YanıtlaSil
  3. maşallah, "gamzeli fıstiko"ya, yanaklarınımı ısırsak,ayaklarınımı bilemedim :) yeriiimm

    YanıtlaSil
  4. 41 kere maşallah Allah nazarlardan saklasın prensesi.
    Ama ben o ayakları ham yaparım:))

    YanıtlaSil
  5. maşallah nasılda tombik.allah nazardan saklasın .
    ne kadar eğlenmiş gibi duruyor:)

    YanıtlaSil
  6. cok tatli yaaaa..masallah tombik, tombik bacaklar..allah nazarlardan korusun...sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Maşallah.Bu nasıl güleç bir surattır bu ne sevimli bir kuzudur öyle:))

    YanıtlaSil
  8. maşaallah ya hu,kızların hali başka mıdır nedir?

    YanıtlaSil
  9. maşaallah...insanın ömrüne ömür katar bu şeker kız..

    YanıtlaSil
  10. O pembiş ayaklar yeniyor değil mi?

    YanıtlaSil
  11. birdy
    permaren
    dilek
    sedo kız
    annelili
    ikiz annesi
    sezobigo
    rozerinin annesi
    sihirli günce
    architect
    özüm
    kaymaklı kadayıfım
    güzel dualarınız ve içten sevgi sözleriniz için çok teşekkür ederim.Allah olmayanlara da versin ,bu güzellikleri yaşatsın dilerim.

    YanıtlaSil
  12. maşallah ay o gamzelere bittim, gülüşe bittimm ne tatlı şeysin sen yaa Allah seni annene babana onları da sana bağışlasın...

    YanıtlaSil
  13. amin selcen amin hepimizinkini bağışlasın Allahım

    YanıtlaSil
  14. yavrum benim güzelliğe bakk maşallah :)

    YanıtlaSil
  15. fragola ,az büyüsün sen de çekersin böyle pozlarını kuşunun:)

    YanıtlaSil
  16. Maşallah, Allahım nazarlardan, kem gözlerden korusun, bu ne güzellik yarabbim, Gülen gözleri hiç solmasın inşallah.
    Sitare çabuk adresi ver, o pamuk şekeri yemeye geliyorum, Bursada hele de yıldırımda olup ta bu fırsatı kaçıramam:))

    YanıtlaSil
  17. vallahi gel ayser,başım üstüne.ananı da al gel ama:)mailime mail at.adres işini orada çözelim.

    YanıtlaSil
  18. oyyy, masallah annesi. 41 bin kere masallah...

    YanıtlaSil
  19. maşallah.hele o kapanmayan, sürekli gülen ağızı yerim ben onun...

    YanıtlaSil
  20. Çok tatlııııı.
    Tokanı sevsinler süslü.

    YanıtlaSil
  21. Bunalmışken gelip sana birşey yazayım dedm: bir nevi iç dökmesi hatta kusması afedersin:) ama gel gör ki güzel bir karşılama oldu Ayşe Ezgi tarafından: yüzüm güldü valla.. İsmi gibi güzel maaşallah.. O gamzeler ne annesi ya.. güldükçe güzelleşmiş..

    YanıtlaSil
  22. sibel yemeğe bekleriz canım:)

    ebru çok tikkatsizsin cıks cıks:)o saç bandı,eyi bak:)

    delişim,şekercim;farkındayım bunalım hallerinin.kendin çıkacaksın bu bunalımdan.kimseden bir şey bekleme canımm.moral aşıla kendine,avut içini,salla gitsin de.küfür de et bol bol.)maksat açılmak değil mi.
    sana yaptığım teklifi yineliyorum,madem kızımı beğendin;kerimle beşik kertmesi yapak diyom,toprağım bak bu kız benden çıkma senin de toprağın sayılır diyom:))))

    YanıtlaSil
  23. nasıl şeker gibi bir kız ya,maşşallah

    YanıtlaSil
  24. ben yersem senin o kızını :-) maşallah yaaa..ay benim gene doğurasım geldi...

    YanıtlaSil
  25. aşallah, Allah nazarlardan saklasın:))

    YanıtlaSil
  26. maşallah nasıl tatlı bişey bu böyle..rabbim nazardan gözden saklasın..bu arada ödülünü almaya bloğuma bekliyorum:))sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  27. gene içim açıldı.. Geçmiş olsun Sevgim.. Allah şifa versin.. öperim:)

    YanıtlaSil
  28. MAŞŞALLAH NE GÜZEL POZLAR VERMİŞ..aLLAH BAĞIŞLASIN İNŞALLAH..

    YanıtlaSil
  29. Ben de yazacağım vallahi. Aslında başka bir şey yazacaktım ama bu dünya tatlısını görünce ben de o yanakları bi sıkayım dedim. Sana ilgileneceğini düşündüğüm bir web adresi vermek istedim. http://www.takitasarimcilar.gen.tr. Buaradan bir sürü takı tasarımcısına ve de web sitesine ulaşabilirsin. Mesela yanda reklamı çıkan golden anatolianın web sitesini bir ziyaret et derim. Kolaylıklar. Umarım hoşunma gider.

    YanıtlaSil
  30. ben ilk fotoğrafta takılıp kaldım:)) o bacakları görünce... o şirin yüze daha sonra bakabildim. allah bağışlasın, çok şeker, çokkkkkk...

    YanıtlaSil
  31. ayşen
    gülçin
    ballı lokma tatlısı
    gutguturuna
    deliş
    emine
    kırklık hatun
    asortik hatun
    çok teşekkür ediyorum hepinize,öpüyorum kocamann

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

yaz şekerim ,ellerin dert görmesin:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gökkuşağı:)

Hani çok sevinir ya insan.sevinci ve şaşkınlığı bir arada olanlarından.hani hiç ummadığı anda ,en tahmin etmedği bir sürpriz çıkıverir ya karşısına.tebessümün alası mutluluğun tarif edilmez tadıyla keyifle ve şaşkınlıkla "bunu anlatmam lazım,bunu herkesin duyması lazım" naralarıyla sarılır ya insan klavye başına:) o gün bugün işte bana.iyi ki blog yazıyorum iyi ki bir dolu blogçu arkadaş edinmişim dediğim zamanların zirvesindeyim.işte şu hatun beni benden alan bulutların üstüne çıkaran.adı Ayşen. bir vakit önce şöyle bir yazı yazdı hatun.içim gitti ne yalan söyleyeyim.bir kaç dolandım market filan yok bulamadım:(sonrasında unuttum gitti tabi. ah be ayşen .ben unuttum ama sen unutmamışsın ya.bir kaç gün önce "sana ufak bir şey yollamak istiyorum adresini yazar mısın" dediğinde aklımın ucundan bile geçmemişti.hatta şaka mı yapıyor acaba diye de düşünmedim de değil hani. sonrasında olan biten aşağıda .bir insanın uzaktan da olsa sevilebileceğini dahası de...

Er Kişimle Diyalog :-)

hafta sonu evdeydik.sanki nerede olacaksak.herkesin asıl ait olduğu yer işte.olsa olsa 3-5 saat dışarıda takılıp istesen de istemesen de girip tıkıldığın yer:) ütü yapıyordu benimki.kendi ütüsünü kendi yapar bana elletmez.ilk sebep beğenmediğinden ikincisi -onun iddiası bu-kıyamadığından:)ayol 2 çocuk doğurmuşum 9+9 eşittir 18 ay hamile buhranları geçirmişim .o vakit kıydın da bi ütüye mi acıdın.melek kocam benim yaaa:) sıcakladı .üstte atlet ütüye devam ediyor.çok da özenir.milim şaşmaz pantolon çizgisinde.geberirim izlerken.kız uykuda oğlan komşuda.can sıkıntısı işte saracak biri yok.ben de kocama sardım. "hani hatırlar mısın,el ele kol kola uça uça nikah dairesinden gün almaya gidiyorduk,ben sana bir şey sormuştum?"dedim. "yuh yani" deme ihtimaline ramak kala naifliği elden bırakmadı akıllı adamım.aradan geçmiş 15 sene.durdu düşündü  "hatırlat bakayım" diye cevap verdi. "bizim evliliğimiz başkalarının evliliğine benzemeyecek di mi,çok fa...

TAŞINIYORUM

nihayet ve nihayet koncamı işleye işleye bir dantel edasında ,şu kıl kaptığım her geçen gün kederden kedere düştüğüm evden TAŞINIYORUMMMMM:) ev160 m2 desem ne dersiniz. gel gelelim yatak odası pek ufak.bir yatak bir gardırop sığsa ancak yani.o kadar büyük ev yaparsın da ne diye bir odasını kıç kadar yaparsın be adam diyesim geldi ama sustum:) kuzey-güney cepheli,2 balkonlu,bir balkonu kocaman ve barbekülü,salon uludağ manzaralı,arka odalar önü açık ferahlığa bakar şekilde.üstelik evin hemen altında arka cephede çocuk parkı bile var.araba koymak için park yeri müsait,kombili,hilton banyolu.çift tuvalet ,parke,kartonpiyer,amerikan kapılar ve çelik kapı .çok mu saydım döktüm nedir.yok biraz daha anlatayım:) salon 30 m2 vardır herhalde.gelin görün ki benim salona koyacak bir salon takımım ,konsolum ,adam gibi bir yemek masam yok henüz.eh o da taşındıktan sonra yine koncamı dantel dantel daha olmadı iğne oyası gibi işleyerek en içime sineninden hallolur diyeyim. ...