24 Mart 2012 Cumartesi

Bakın Ne Açılmış!

YEPYENİ GICIR GICIR BİR SİTE.VARLIĞINIZA İHTİYACI VAR ÇÜNKÜ YENİ DOĞMUŞ BİR BEBEK KADAR  YOLUN BAŞINDA.

KURUCUSU,YAPIMCISI,HAMMADDESİ,ANASI,HER BİR ŞEYİ BİZDEN BİRİ .KİM Mİ ?TIK TIK.

BURADA BEN DE OLACAĞIM.İSTERSENİZ SİZ DE OLABİLİRSİNİZ.YAZIN,YAZALIM,BERABER BÜYÜYELİM.

TEK TİP BAKIŞ AÇISINA DUR DEMEK İÇİN EL ELE VERELİM.SIRADAN,PROTOTİP ,TÜKETEN,SORGULAMAYAN,SAHİP OLDUĞU KÜLTÜRE YOZLAŞAN ANNELERİ DEĞİL BİZİ TEMSİL ETMEK İÇİN VARIZ.GELİN SİZ DE İÇİNİZİ DÖKÜN!

http://www.annelikhayatim.com/ 




8 yorum:

  1. mineeeeee
    sitemiz için yemek tarifleri yazsana
    hem
    blogun da tanınır
    hımm
    ne dersin

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı uğurlu olsun.. Sevindim..

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun, yolu açık olsun

    YanıtlaSil
  4. Süpersiniz. benim siteye katacak bişeyim yok maalesef. ama yanınızdayım.

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı uğurlu olsun canım benim:)

    YanıtlaSil
  6. canım seni izlemeye aldım...
    banada beklerim ...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil

yaz şekerim ,ellerin dert görmesin:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...