12 Ocak 2012 Perşembe

gülelim mi?



















15 yorum:

  1. Karikatür okumaktan büyük keyif alıyorum :))) Özellikle kendim de tombik olduğum için vinçli espriye bayıldım :) Sevgiler ...

    YanıtlaSil
  2. hehehe:))kapıda kocasını bekleyen kadında koptum.

    YanıtlaSil
  3. hepsine çok güldüm ama en çok bi önceki yazını yeni okudum ona güldüm. serilip yatan kadın, ütü yapan erkek :) sevgim kocanın da dediği gibi zaten çok farklıymış sizinki :)

    YanıtlaSil
  4. bende esra ya katılıyorum canım ütü yapan kocadan farklı daha ne olsun ayol evliliğinde:))

    YanıtlaSil
  5. ah kadin ve anne olmak, hayatin en zor meslekleri

    YanıtlaSil
  6. Hepsi de harika, çok güldüm. Allah da sizi güldürsün.

    YanıtlaSil
  7. hahahhaaha :D hepside cok guzel :D:D

    YanıtlaSil
  8. Dilek kuyusuna bayıldım :)))

    YanıtlaSil
  9. gerçekten çok komik karıkatürler ama anneye acıdım hakketen yazık beaa

    YanıtlaSil
  10. hahaha:)))ulan neydi bu karının adı:)))

    YanıtlaSil

yaz şekerim ,ellerin dert görmesin:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...