11 Nisan 2011 Pazartesi

kalbinize ılık bir hayal aralığı

bugün bu var.başka da bir sözüm yok.


9 yorum:

  1. ne severim ne severim sağol hatırlattığın için:)

    YanıtlaSil
  2. ah canım sevgim sevgilerimle canım.

    YanıtlaSil
  3. Çok severim ben bu şarkıyı uzun zaman olmuştu dinlemeyeli sağol canım.

    YanıtlaSil
  4. sadece huzurlu bir ses yeter de artar bile...

    YanıtlaSil
  5. dinleyemiyorum ki çocuklar ayakta, gümbürtü had safhada..

    YanıtlaSil
  6. amaaaaann iyi gitttiiii doğrusu teşekkür ederiz efendim.

    YanıtlaSil
  7. canım benim, diğer yazını da okudum, söyleyecek o kadar çok sözüm vardı ki sığdıramadım işte...öpüyorum kocaman...

    YanıtlaSil
  8. kızlaar ortak hissiyatlarda buluşmak ne güzel.
    deliş canım öyle sıkkınken güldürdün beni,ne diyeyim sana:)

    YanıtlaSil
  9. hayatımızın anlamı o melekler bazen nasıl da çıldırtıyor bizi değil mi?Hepimizin başında aynı durum arkadaşım ve malesef ben de ne bulursam mideye yollayanlardanım.irade mi lazım,nedir bunun çözümü bilemiyorum...

    YanıtlaSil

yaz şekerim ,ellerin dert görmesin:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...