1 Mart 2011 Salı

elleşmeyin nan bloguma



HER İHTİMALE KARŞI http://sevgidensevgilerle.wordpress.com/  ADRESİNDEYİM


insanı ağzının tadıyla hasta haliyle de komuyorlar anasını avradını sattıklarım.iyi ki gittik 3-5 gün.vur abalıya misali birkaç paçozun yüzünden bloggera şşişştt denmiş.ee nolacak şimdi.ben nerede yanacam derdimi.kiminle hoş beş sohbetler edecem.onca dostluğu,samimiyeti,çıkarsız sevgileri bir çırpıda harcıycaz mı uleeyyn.acayip tersoyum bugün.digi digi digiler,gelip bizi dizdiler.yok muydu başka derdiniz nannn.biz gariban blogcuları mı buldunuz.

elleşmeyin bloguma,hasta etmeyin beni uleeyynnn.

2 yorum:

  1. Burası türkiye arkadaşım. her türlü yasak mevcut. ben ilerleyen günlerde facebook'a twitter'a falan da yasak gelmesini bekliyorum. ama kendimizi bu durumdan karlı çıkarmanın yolları var elbet. önce,
    bunca zamandır yazdıklarının boşa gitmesini istemiyosan hemen blogunun yedeğini al. nasıl yapacağını blogumda anlattım. sonra da bakarız kurtaramıyoruz blogları taşınırız. wordpress mi olur blogcu mu bimem artık. oraya bu kayıtları ekler, aynen yazmaya devam ederiz..

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldin gülcan.az önce aldım yedeğimi.hayretler içindeyim.hukuk mu guguk mu ne bu anlamadım.dediğin gibi yakında face ,twitter bile kapanır.uganda mı burası !!!!!

    YanıtlaSil

yaz şekerim ,ellerin dert görmesin:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...