8 Ocak 2011 Cumartesi

mim buldum mim buldum:))

nehir ida hanımefendi hayatımın ilk mimini yaşattı bana:)ve bir de ilk blog ödülümü verdi.ne kadar mesudum bilemezsiniz:)

bu mimi aynen neşelihallere,kaymaklıkadayıfa,aslıhan gündüze,fragolaya,ballılokmama ,isoona ,annelili   ye gönderiyorum.delişime ve tazecike zaten çoktan gitmiş:)

1- Kaç Yaşındasınız ? 35
2- İsminizin Son Harfi Ne ? Sevgi (sitare değil yani) 
3- En Sevdiğiniz Renk ? pembe,mor,lila,kırmızı ayy bütün iç açıcı renkler bir d beyaz
4- Kilonuz Kaç ? valla bu da sorulur mu diye düşündüm şimdi yine deyanıt veriyorum bendeki cesarete bak:)80 im efenim
5- Boyunuz Kaç ? 1.70
6- Ailenizin Kaçıncı Çocuğusunuz ? ilk,tek ve son:)
6- En Sevdiğiniz Şarkı ? zormuş bu hımmm son 2 senedir bir şarkı var hastası olduğum buyrun dinleyin
8-Sigara Kullanıyomusunuz ? asla ve kat'a
9-Alkol ? ona da asla ve kat'a
10- Çayı Fincandamı İçersiniz Çay Bardağındamı ? çayı az severim,içersem de bir kupada olmalı.ben neskafe severim,sıcak kakao severim,şekerli süt severim yanında bir dilim pasta ohhh.zayıflayabilir miyim peki  ona da asla ve kat'a

7 yorum:

  1. aldım kabul ettim de, ben tembelimdir mim ödül falan konularında aklım zorlanırım, fırsatım olunca seve seve cevaplarım,sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Kirlilerimizi döktüreceksin yani Sevgi, yaş, boy, kilo... off off...

    YanıtlaSil
  3. hiiii...Adı Sevgi olan Sitoş'um benim...ilk mimimi senden aldım..hemen cevaplıyorum....

    YanıtlaSil
  4. buyrun benden size bir ödül.Tanışma şerefine;)

    YanıtlaSil
  5. yasasınn ilk mimimm :) hemmen yazayım ben de kuzuyu uyutup, öptüm bisürü :)

    YanıtlaSil
  6. okuycam hepinizi ona göre ödevleri tam ve eksiksiz istiyorum yoksa tek ayakta tutarım onea göre.
    yaruze hoşgeldinn:)

    YanıtlaSil

yaz şekerim ,ellerin dert görmesin:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...