13 Ocak 2011 Perşembe

çoluk çocuk,üst,baş

deli anne yazdıkça gaza mı geliyorum ne. çok benziyor fazlaca kesişiyor hayatlarımız.o çok içten anlatıyor ben yazmıyorum çoğunlukla.bugün yazasım var ama.

malum bebiş en çok yoran şahsiyet beni.son 1 ayımız iğrenç ötesi olma yolunda emin adımlarla ilerliyor.daha kaç ay sürer bilmiyorumsakin,huzurlu bir kız bu derken canavarlaşma emareleri göstermeye başladı.çocuklarımın amcası doktor.şanslıyız yani.alo doktor şeklindeyiz.ne sorsak cevaplıyor.dişmiş hanfendinin sıkıntısı.bağıra çağıra ağlıyor dedim.inim inim inletiyor ortalığı perişanız canım ya dedim.yenge olur ya calgel ver,calpol ver ,sürekli de emsin dedi.bu ara ısrarcı olma katı gıda için de dedi.tamam bakalım dedim.calgel bi yarım saat huzur veriyor .gerisi yırtınma şeklindeyiz.

oğlanın okulu can sıkıyor iyice.yaptığı performans ödevinden düşük almış.ortalaması düşmüş.ne tuhaf adam bunlar ya.çocuk 90-90-92 almış yazılılardan dandirik bir ödeve sen kalk 65 ver.ortalama 84,25 olmuş iyi mi.gitsem kavga etsem,bu aralar patlayacak adam arıyorum ya.ne süper olur.hazır bahanem de var:)

bebiş doğmadan önce gidip dünya para verip malzeme çantası almıştım.hani şu bavul tipli omza asılanlardan.ilk 2-3 ay zar zor kullandım. attım kenara.bana rahat bir şey lazım ,niye aldım ki bunu diye söylenip duruyordum.geçen pazarda rastladım hayalimdeki çantaya.uzun saplı hobo imiş adı meğerse aradığım çanta modelinin.burada ayrıntıyla yazmış bi hatun.ben çapraz asmayı seviyorum.eller boşta olmalı.malum iki çocuklu kadın halleri.fiyatına hasta oldum .7,5 demez mi.görüntüsü ve kalitesi emin olun aldığım nice pahalı çantadan daha üstün duruyor.yukarıdaki çantanın koyu pembesi benimki.nasıl mutluyum nasıl .kullanması,doldurması acayip kolay.hem kızın hem benim zarurü ne ise ihtiyacımız içine tıkıyorum.ohh.

ben çantayla ilgili görsel ararken karşıma bir sayfa daha çıktı.bunu tüm hatunlar sever ilgiyle okur dedim.işte bu sayfa.

tabi çantayı alınca durur muyum .gittim bir de aynı renk kışlık bot aldım.resimdekinin tıpkısı benim oldular:)

bir kot,bir bot,bir mont bir de hobom.işte hazırım,hadi gezmeye:)

9 yorum:

  1. Güle güle kullan cicilerini...

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan cicilerini...

    YanıtlaSil
  3. Evet, gule gule kullan. Kizda umari duzelir.

    YanıtlaSil
  4. Sitoşum:

    1- 7,5 TL'ye çanta mı var...al şekerim ticaretine başla, ilk müşterin benim...

    2- diş çıkarırlarken calgel'in küpüne düşmüştük de yine de fayda etmemişti...kendi dişlerimi sökesim geliyordu...umarım siz faydasını görürsünüz

    3- oğlanın ödevine üzüldüm ama şimdiki okulların tamamı böyle... performans ödeviymiş..peh..o ödevler anne babaya veriliyor zaten..

    4- botların çok şıkmış..güle güle kullan..öpüyorum kocaman

    YanıtlaSil
  5. İyi günlerde kullan. pembiş pembiş tam benlikmiş bunlar ;)

    YanıtlaSil
  6. çok mersi şekerlerr.
    neşeli bi daha da bulamadım zaten o çantadan.adam daha da gelmedi pazara,çalmış mı çırpmış mı ne iş anlamadım:)
    dişten bunalım geçirmek üzereyiz.Allah sonumuzu hayır ede:)

    YanıtlaSil
  7. bizde patlatık Sitarem patladık.. diş diyoruz ama diyorum bazen içimden başka şey olmasın maazallah! bugün kontrole gidiyoruz daha net öğreneceğiz inşallah. ben neler yapmıyorum ki: calpol, passiflora, spasmo panalgine.. ve çok da bir fark olmuyor..

    neysem arkadaşım bu da geçer ya hu! diyelim ve sadede gelelim: seni pembiş seniiiii... güle güle kullan ne cici o botlar.. hadi git gayri gezmeye, ben gidemedim bugün de yarına gitcem gezmeye.. ve foto çekip kıskandırcam sizi:)

    YanıtlaSil
  8. iyi günlerde kullan

    mimini cevapladım canım

    YanıtlaSil
  9. bu deli anne hepimizi gaza getiriyor valla,artık okumayacagım:)))

    cicilerinizi güle güle kullanın..

    YanıtlaSil

yaz şekerim ,ellerin dert görmesin:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...