25 Ocak 2011 Salı

bunlara bayılıyorum çünkü hiç eskimiyorlar





7 yorum:

  1. yukarıdaki ankete takıldım 40 yaşındayım çocuğum yok bu saatten sonra istemiyorum ama o kadar çok ihtiyacı olan varki onlarla içli dışlı olmak hoşuma gidiyor : )

    YanıtlaSil
  2. Anaammm nostalci rüzgarı esmiş burada dur ben de akşam dinlemiş olayım:)

    YanıtlaSil
  3. ankete katıldım ve 3 çocuk yanlısıyım :)

    YanıtlaSil
  4. bir ara ablam takmıştı bu şarkılara.. ara ara beni de sararlar..

    YanıtlaSil
  5. mine;hayat 40ından sonra başlar şekerim.hem belli mi olur kader kısmet demişler.

    ebru,kirazcık,tazegül mersi şekerlerim.

    hayalmeyal;takip etcem eğer 3lemezsen seni cümle bloggerlara irezil etcem:)

    deliş;ablanla aynı kafadanız dimek,yolla bana:)

    YanıtlaSil

yaz şekerim ,ellerin dert görmesin:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...