2 Aralık 2010 Perşembe

sevemiyorum

   bütün gayretkeşliğimle sevmeye çalıştım.üzerine hayaller inşa ettim.sıcak,dokunaklı ,bana uyan bir yan aradım hep.
 
olmadı.olamadı.sevemedim işte.

  Bursa'yı sevemediiiimm.
 
nedeni yok.yani var da bariz göze batar bir mevzu değil.içine alıp saklamıyor bu şehir beni.sıcak anne sevdasından uzak.sokaklarında,caddelerinde genç kızlık anılarım yok bir kere.şu köşe başı ağladım yer değil.şu fırıncıyı eni konu 3-5 yıldır bilirim o kadar yani.

  ben bu şehirde aşık olmadım .ağlamadım uğurlarken sevgilimi.

  hadi kalk gel deyip çağıramadım hiç bir çocukluk arkadaşımı darmadağınık evime .
  ne pazarcıların yüzüne aşinayım
,ne annem tanır limoncuyu ne de babam camiye takılır saatlerce.
  hastalandım,öleyazdım bir kez dahi vurulmadı kapım 5 katlı ,12 daireli binada.

  nesini seveyim ,nasıl seveyim seni Bursa ;söyle bana:(((

2 yorum:

  1. ben de doğma büyüme bursalıyım ama senenin 9 ayını ankarada yazı 3 ay istanbulda geçiren biriyim bursaya sadece tatillerde geliyorum ve nişamlım da izmirde yaşadığı için bütün büyük şehirleri iyi biliyorum. canım tarafsızca söyleyebilirm ki bursa istanbuldan sonra en kolay adapte olunabilecek olan, gezmesi tozması alışverişi yemesi içmesi bol, tarihi, doğası, dağı denizi gölü ormanı olan bi şehir son haline bakarak. 10 yıl önce köydü tabii ama benim senin gibi tanıdığım çok. sonradan iş güç için gelenler bu şehri doya doya yaşayamadıysa, güzel dostluklar kurmak nasip olup mudanyaya akşam balık yemeye, uludağa pikniğe, yeşile nargile içmeye gidemediyse sevemiyor:) ama senin gibi nefret ediyorum alışamadım deyip istanbula ankaraya dönen arkadaşlarım genelde 3 sene sonra biliyo musun bursayı çok özledim aslında sevmişim dediler hep :)bir de sanırım nilüfer tarafındasın oralarda komşuluk falan yok haklısın :)

    YanıtlaSil
  2. çok detaya girmedim üstten anlattım ama asıl neden senin de anladığın gibi duygusal bağımın yokluğu.şehri şehir yapan insan ilişkileri aslında.ben de yazları şehir şehir gezerim.istanbul doğumluyum aslen.hiçbir şehir doğup büyüdüğüm şehir kadar sıcak ve güzel değil.tıpkı senin bursayı özlemen gibi ben de çok büyük bir özlemle istanbulumu yaşamayı çok isterdim.lakin doğduğun yer değil doyduğun yer önemli:(

    YanıtlaSil

yaz şekerim ,ellerin dert görmesin:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...